top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

אמהות חד הוריות

הבירוקרטיה המקומית, כמעט ולא מאפשרת לאמהות חד הוריות לקבל סיוע בסיסי על מנת לחלץ עצמן ואת ילדיהן ממעגל העוני. רבות חיות תחת נטל חובות ועיקולים - לפעמים לשנים רבות - ללא אופק וללא תקווה.


משבר הקורונה החריף את מצבן של נשים אילו, ובשנה האחרונה חלה עלייה של 250% בפניות לעמותות ומרכזי סיוע. אנו פוגשות באמהות רבות במצוקה הכלכלית, שמביאה אותן לכדי חרדה, דיכאון ואף מחשבות אובדניות. על כן, הקמנו את מערך האמהות החד הוריות כדי להעניק תחושת ביטחון, אוזן קשבת, וסיוע במה שניתן כדי שירגישו פחות לבד.


אנו נאבקות נגד ההזנחה המערכתית כלפי אמהות חד הוריות, על ידי נטרול שיפוטיות ודעות קדומות, בניית קהילה עוטפת, טיפוח קשרים בין-אישיים משמעותיים, ומתן מענה לצרכים דחופים ויום-יומיים.


בחזון שלנו, אמהות חד-הוריות יכולות לעמוד על קרקע יציבה ואנו מסייעות להן במכשולים המעכבים אותן בתהליך להגשמה עצמית: אם בארגזי מזון או סגירת חובות בבנק, בחיבור לנשות טיפול כדי לקדם תהליך הבראה-עצמית או בשירותי שמרטפות בהתנדבות, כדי שיוכלו לפנות זמן ללימודי תואר/מקצוע.

איך אפשר לעזור?

ניתן להצטרף למערך ע״י ליווי של אם חד-הורית לשיחות טלפון קבועות, או לחילופין לקחת תפקיד ניהולי ולהצטרף לצוות ה״סנדקיות״ שלנו.
לכל סנדקית מספר אמהות, ומערך מתנדבים.ות בהתאמה. האחריות המרכזית של כל סנדקית היא לוודא כי התקשורת עם האמהות נערכת בשוטף, ואם מתעוררים צרכים מיוחדים, למצוא להם מענה ראוי.

להצטרפות השאירו פרטים

תודה שנרשמת! נהיה בקשר בהקדם

לתרומה למערך

bottom of page