top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

"על הגלוי" | תערוכת-מכירה שכל הכנסותיה למערכי "תרבות של סולידריות"

28.12.22, 17:00

"על הגלוי"
תערוכת-מכירה שכל הכנסותיה למערכי "תרבות של סולידריות"

רביעי, 28.12.22 בשעה 19:00 (חמישי 19:00-23:00, שישי 12:00-23:00)

החדר בתדר, בית רומנו, דרך יפו 9, תל אביב


*


מתחילת משבר הקורונה ״תרבות של סולידריות״ פועלת כהתארגנות של עזרה הדדית כדי להבטיח ביטחון תזונתי וסיוע חיוני לקהילות מגוונות. ההתארגנות, שרואה באקטיביזם תנאי הכרחי לעשייה חברתית, שואפת לבחון דרכי פעולה חדשות אשר מערערות על הסדר הקיים.

התערוכה ״על הגלוי״ נוצרה בהשראת הערכים המובילים את ההתארגנות מיום היווסדה - השאיפה לנתינה עיוורת, של אדם לאדם ללא הבדל דת או מוצא, ולצד זה הרצון להביא מן הנסתר אל הגלוי את הכוחות המכתיבים את המציאות סביבנו.

בדומה לסלי המזון שנפרשים בשורות מדי שבועיים בחלל ״בית של סולידריות״, כך גם אריזות בפורמט אחיד שיוצגו על קירות החלל ויכילו יצירות שנתרמו על ידי אמניות.ים, מעצבים.ות ומאיירות.ים אשר מלווים את ההתארגנות מאז חודשיה הראשונים. האמניות והאמנים המשתתפות.ים יציגו עבודות חדשות וקיימות הנוגעות במושגים של גילוי והתגלות בהיבטים שונים ובטכניקות מגוונות של ציור, איור, רישום, הדפס וקולאז'.

כאקט פרפורמטיבי שהוא גם סוג של ניסוי אמנותי-חברתי, תהליך הגילוי של היצירות יתרחש במהלך שלושת ימי התערוכה. כל עבודה עטופה שתירכש - במחיר אחיד של 400 שקלים - תיחשף. יצירה אחר יצירה תבוא התערוכה מן הנסתר אל הגלוי בתקווה שבערב נעילת התערוכה היא תוצג במלואה.

כפי שכל סל מזון שמגיע ליעדו פוגש סיפור חיים ורגע בזמן, כך גם יצירה שאת האריזה נקלף מעליה.


*

אוצרות: רוני כוכבי
עיצוב גרפי: מיכאלה שבתאי


*


רשימת אמניות.ים משתתפות.ים:

אלעד אורן, מאיה איש-שלום, נועה אלון, בראדרס אוף לייט, אנדרס גורביץ', עדי ארדון, עזרא בדרמן, אלון בונדר, שחי בכור, איתי בלאיש, עלמה בק, תמר בר, עמית ברמן, נעה גופר, SWAN, שני דבורה, שמעון וונדה, שיר ורטהיים, ענת ורשבסקי, בר זוטרא, איתמר חפץ, חן חפץ, טאנט (Tant) , אנה טבליני, נדב מצ'טה, אדם יקותיאלי (Know Hope), עדן כליף, ארי, רון לוין, אור לפיד, דריה מוזס, קוקימון, אלין מור, גל מלניק, דין מנשרוף, נינה מנדלסון, תמר נק, מיכל נר-דוד, שרון פדידה, אורן פישר, קייט פריצליס, קיריל צ'ריקובר, דימה קורמה, סוניה קירשנבוים, אפי קישון, קלון (Klone), עומר קמחי, בלה קמינסקי, אלישבע רווח, ג'ני רונן, נעה ריץ', שחף רם, מיכאלה שבתאי, זיו שמח (zivink).


*


מועד איסוף עבודות שנרכשו בשבת 31.12.22 בין השעות 9:00-13:00 ובמהלך חודש ינואר בתיאום מראש.

bottom of page