top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

זוכרות מארחות: מה זה בכלל צדק מעברי ואיך עושים דה-קולוניזציה?

6.6.23, 17:00

בעיצומה של מחאה אזרחית להגנה על הדמוקרטיה, כאשר במקביל מתמשך הדיכוי וההרג של פלסטינים, אנחנו מזמינות אתכן ללמוד ולחשוב איתנו על הקשר שבין דמוקרטיה, אמת וצדק ועל דרכים אפשריות לתיקון.


בהרצאה של ארגון "זוכרות" נשמע על הסתרה ממוסדת של עוולות, על גישה למקורות היסטוריים כתנאי לשוויון וחירות ועל חשיפת האמת כיסוד מרכזי בתהליכי איחוי ופיוס. נעשה סדר במושגים צדק מעברי, אנטי-אימפריאליזם ודה-קולוניזציה, ונבין מה ההזדמנויות והאתגרים בכל אחת מהגישות האלה תוך כדי היכרות עם כמה דוגמאות בהן מלחמת העצמאות של אלג'יריה, מחאת האמהות הארגנטינאיות שילדיהן הועלמו בידי המשטר, המאבק של עמים ילידים ביבשת אמריקה להשבת אדמותיהם, פרשת היעלמותם של ילדי תימן, המזרח והבלקן והמאמצים של ישראל להסתיר מידע אודות הנכבה הפלסטינית.


נסיים בשיחה פתוחה על צורות שונות של אחריות והתנגדות, על איך אפשר לייצר שיח ציבורי ענייני ועל איך כל זה קשור לפרסומות לבדיקת זכאות לדרכון זר.


ההכנסות יועברו לקמפיין מימון ההמונים: זוכרות שיכול להיות אחרת



*תתאפשר כניסה של 18+ בקניית כרטיסים מראש. קניית כרטיס בכניסה תתאפשר ל23+/21+ בהתאם להנחיות הבית רומנו.

*בבית של סולידריות אין מקום להתנהגות גזענית, טרנספובית, סקסיסטית והטרדות/אלימות מכל סוג.

*לצערנו הרב בשלב זה אין מעלון לבית של סולידריות, אך אנא צרו איתנו קשר מראש לתיאום גישה עבור נכים.

bottom of page