top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

מישהי הולכת תמיד איתי - ערב אהבה לעפרה חזה

אחרי ערב המחווה המהמם לבל הוקס, פינק סבאת׳ (ניצן פינקו ונעמה הכהן) חוזרות לבית של סולידריות בהפקה שמוקדשת כולה לעפרה. הנסיכה משכונת התקווה שהגיעה כל הדרך לגראמי ושברה שיאים בחו״ל, כל זאת תוך שהיא מביאה את המורשת והמסורת התימנית - יהודית לרחבי העולם כולו.
אנחנו לא צריכות יום שנה מיוחד כדי לחגוג את היצירה של עפרה והדמות שלה, שממשיכות להוות השראה עבור דור חדש של יוצרות. ערב האהבה שלנו לעפרה יכלול יוצרות משלל תחומים - מוזיקאיות, אמנית דראג וכותבת / פעילה בקהילה.
זהו לא ערב קאברים! אלא הזדמנות להביע את האהבה וההערכה שלנו לאחת מהמלכות של המוזיקה הישראלית.
בסיום הערב - קריוקי עפרה! כולןם מוזמנות להשתתף

פלורה - פלורה היא זמרת, יוצרת מפיקה מוזיקלית, נגנית, שכותבת גם מוזיקה למייצגי וידאו ולמחול שהוצגו בארץ ובעולם.
אחרי שני אלבומים באנגלית, הוציאה פלורה ב-2017 את "מקום" אלבומה הראשון בשפה העברית, שמתוכו השירים "מותר" ו-"שיר לשיפור המצב רוח" נכנסו לפלייליסט גלגלצ והיו לבחירת העורכים של "כאן" 88 .ל"שיר לשיפור מצב הרוח" גם הופק קליפ יפהפה בבימויה של שירי שחר. ב-2019 יצא הסינגל "תחת עץ האהבה" דואט של פלורה עם יובל בנאי מתוך המופע "יובל שר יוסי". השיר זכה להשמעות רבות ונכנס גם הוא לפלייליסט גלגלצ.
רותי אמנו- חוקרת, מפתחת, כותבת ועורכת תוכן ופעילות למוסדות חינוך ותרבות. מעל 14 שנות עיסוק בתחומי פיתוח וכתיבת תכנים למוזיאונים ומוסדות חינוך, ליווי וייעוץ פדגוגי, מחקר היסטורי ואומנותי, פיתוח משחקי חשיבה ומחקר, ייעוץ אסטרטגיה שיווקית ועסקית, ניהול פרויקטים בתחומי תרבות בקהילה, פיתוח, הפקה וניהול אומנותי של פסטיבלים עירוניים ותרבותיים. בוגרת אוני' תל אביב – תולדות האומנות בהצטיינות, המדרשה לצילום גיאוגרפי - צילום עיתונות בהצטיינות יתרה.

זוהרה - מאז 2011 זוהרה משחררת מוסיקה מקורית באופן עצמאי.
באלבומה השני שמתוכו יצא הסינגל CURLY ובהופעת הלייב זוהרה מביאה סאונד חדש אשר משלב הרמוניות מסורתיות עם סאונד אלקטרוני חדשני ומוטיבים מלודיים וכלי נגינה מזרחיים.
ב 2016 זוהרה שיחררה את אלבום הסולו הראשון שלה 'Growing Up Anyways' והופיעה איתו ברחבי הארץ והעולם.
במשך השלוש שנים האחרונות חקירה של אפשרויות של שילוב מוטיבים מוסיקליים וכלים מהמזרח הובילה לאלבומה השני שכולל 8 קטעים שמשקפים את רוח התרבויות והעולמות שחוותה בשנים האחרונות. בסטודיו שלה במרכז תל אביב מתבצעת רוב היצירה וכעת נעה על ציר תל אביב ללונדון בעקבות שיתוף פעולה עם להקת 'Oi Va Voi' הבריטית, כאשר זוהרה היא הזמרת הסולנית החדשה של הלהקה. האלבום המשותף 'Memory Drop' זכה לאיזכורים בגופי מדיה בינלאומיים -,Guardian Evening Standardi ו-Songlines ולביצועי לייב של שירים מהאלבום בתחנות הרדיו 6 BBC ו .BBC4 בשנה האחרונה זוהרה הופיעה עם Oi Va Voi ב-O'meara וב-Islington Assembly Hall שבלונדון, יציאה לסיבוב הופעות שכלל הופעות בגרמניה, הולנד, רוסיה, תורכיה וישראל.


מעיין וקנין- מלכת הדראג מעיוניק מופיעה עם נאמבר מחווה לעפרה חזה מלא באהבה
וניחוחות תימניים מבית אימא. באה לחגוג איתנו חופש והעצמה של הנשיות, המזרחיות והקוויריות.
פינק סבאת׳ - נעמה הכהן (aint no lady) וניצן פינקו (רדיו הקצה) יוזמות הפקות מקור פמיניסטיות.

התשלום לאירוע במתכונת שלם.י כפי יכולתך כאשר כל ההכנסות תרומה למערך סלי המזון של תרבות של סולידריות. תתאפשר כניסה של 18+ בקניית כרטיסים מראש. קניית כרטיס בכניסה תתאפשר ל23+ בהתאם לבית רומנו.

31.5.22, 17:30

bottom of page