top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

פגישת מחזור: כל מה שרצית לדעת ולא היה את מי לשאול

אנחנו מקבלות ווסת כל חודש, חמישה ימים בחודש, בממוצע 2535 ימים לאורך כל חיינו. המחזור שלנו עדיין נותר בדמדומים, לא מדברות עליו מספיק בטלויזיה, במשרד או אפילו אחת עם השניה. שיעור חינוך מיני איפשהו שם בכיתה ז׳ לא הכין אותנו לכלום ודי, הגיע הזמן לפגישת מחזור אמיתית, בה נפתח הכל ונשאל את כל מה שתמיד רצינו לשאול 🩸🩸🩸

אז מה מצפה לנו:
גינקולוגיות נבחרות מבתי חולים בכל הארץ מגיעות לספר לנו על רפואה מגדרית ולענות על כל השאלות שלנו. אלו שתמיד ממש התביישנו לשאול, שלא ידענו אם קורה רק לנו או שאפילו עוד לא חשבנו עליהן. מוזמנות לשאול בעילום שם או בהצבעה, מה שבטוח - הכל על השולחן, כי בפגישת מחזור לא מתביישות מדם (:

״לונה״ תספר לנו על מה היא תנועת מחזור ועל תופעת ״מחזור העוני״ בה נשים לא יכולות להרשות לעצמן לרכוש מוצרי מחזור. גם נאסוף תרומות של מוצרי מחזור, אז תביאו אתכן מהבית (חבילות סגורות פליז)!

ויויאן קוקטיילז מגיעה להכין לנו בלאדי מריז לחמם את האווירה ו״בית של סולידריות״ מוכן ומזומן לארח ״פגישת מחזור״ כמו שתמיד חלמנו עליה.

מילים אלו נכתבו בדם, כמובן. סי יו 💕

התשלום לאירוע במתכונת שלם.י כפי יכולתך כאשר כל ההכנסות תרומה למערך סלי המזון של תרבות של סולידריות.

הכניסה לאירוע מחייבת הצגת תו ירוק ועטיית מסכה לפי ההנחיות. בנוסף, תתאפשר כניסה של 18+ בקניית כרטיסים מראש. קניית כרטיס בכניסה תתאפשר ל21+ בהתאם לבית רומנו.

3.2.22, 17:30

bottom of page