top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

פליטים פלסיטינים מקהילת הלהט״ב בישראל
מפגש למידה והתעניינות למתנדבות
עם טיטי קטן, מנהלת מחלקת מבקשי מקלט באגודה לזכויות הלהט״ב

13.2.24, 18:00

ז‘, בן ,28 סיפר כי כשמשפחתו גילתה על נטייתו המינית נעלו אותו בחדר, ושמע מבעד לדלת החדר את בני משפחתו דנים ב“הדרך הנכונה ביותר“ לרצוח אותו. ז‘ הצליח לברוח מהחלון בחדר, הסתתר מספר ימים בשטחי הרשות, ובהמשך הגיע לישראל. ח‘ תיאר שבילדות אביו נהג להרביץ לו באופן קבוע, וגם ארבעת אחיו הגדולים היו מצטרפים, בגלל שהיה ”שונה“. לאחר חשיפת זהותו המינית, אביו ואחיו סגרו אותו ארבעה ימים בחדר, ולעתים האם הביאה לו אוכל. (מתוך דוח היא"ס 2019- "רציתי להיות כמוהם ולא הצלחתי")

מחלקת מבקשי מקלט מלווה פלסטינים.ות להט"בים אשר ברחו לישראל מתוקף היותם מאויימים או נרדפים על רקע הזהות המינית ו/או המגדרית שלהן.ם בהרצאה נכיר את סיפוריהם של מבקשי ומבקשות מקלט אלו, את הקשיים והטלטלות שהם עוברים במהלך חייהם בגדה ובמדינת ישראל. נשמע עדויות על ההתמודדות שלהם אל מול המנגנון הישראלי ובתוך החברה הישראלית, ובייחוד מאז ה7.10 בהרצאה תהיה הזדמנות גם להכיר את פעילות המחלקה ולהוודע לדרכים שבהם גם אתם יכולים לסייע, לתרום או להתנדב!



*התשלום לאירוע במתכונת שלם.י כפי יכולתך כאשר כל ההכנסות תרומה למערך סלי המזון של תרבות של סולידריות.
*תתאפשר כניסה של 18+ בקניית כרטיסים מראש. קניית כרטיס בכניסה תתאפשר ל23+/21+ בהתאם להנחיות הבית רומנו.
*בבית של סולידריות אין מקום להתנהגות גזענית, טרנספובית, סקסיסטית והטרדות/אלימות מכל סוג.
*ישנו מעלון המהווה הסדר נגישות לבית של סולידריות, אנא צרו איתנו קשר מראש לתיאום גישה עבור נכים.

bottom of page