top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

עדויות בבלפור - שיתוף פעולה עם HOLY ERA

מחאת בלפור 2020 הרגישה אישית. בתור קהילה אזרחית שמצאה את עצמה סותמת חורים שנפערו מהתרשלות הממשלה, לא יכולנו שלא לכעוס ממשמע שר מכריז כי אנשים רעבים זה חארטה. עם הגעתנו לבלפור, הבאנו איתנו את הקולות של אלו שלא יכלו להיות שם. מחאת בלפור 2020 הרגישה אישית.

במשך שבועות ארוכים אספנו את סיפורן של הנתמכות שלנו שנפגעו ע״י אוזלת ידה של המדינה בצורה הקשה ביותר, והאמנית ארבל שטיינר יצרה עבורם פורטרטים נלווים נוגעים ללב שהוקרנו על הבניינים הגבוהים המקיפים את כיכר פריז. אלו עדויותיהן של קשישות, אמהות חד הוריות, מבקשות מקלט, עובדות זרות, שורדות אונס ואלימות, תשושות נפש, נשים טרנסיות, נכות ועוד, שאין להן את הפריבילגיה לשלם לבייביסיטר, או רשת הביטחון כדי לעמוד בפני אפשרות של מעצר. אלו קולותיהן של נשים שאין להן את הפניות בלב מלחמת הישרדות פרטית למאבק קולקטיבי. אלו קולותיהן של נשים שהיו צריכות להיות בפרונט של המחאה אך פעם אחר פעם נשכחו מאחור.

קולות אלו הן רק חלון קטן למציאות בלתי נסבלת של כל כך הרבה א.נשים בארצנו.


הכתבה הקודמת →
bottom of page