top of page

תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות ☼ תרבות של סולידריות

גורל אחד: ערב הוקרה לעובדי.ות הסיעוד שנפגעו ב7.10
One Destiny: A Tribute to the Caregivers Who Survived October 7th

5.6.24, 16:00

English ↓

שמונה חודשים אחרי הטבח, המוקד לפליטים ולמהגרים, קהילת עובדי הסיעוד ומשפחות העוטף מבקשות להוקיר ולהכיר את עובדי הסיעוד שנפגעו ב-7 באוקטובר.

שבעה עובדי סיעוד נרצחו בטבח ה-7 באוקטובר, עובד סיעוד אחד, ג'ימי פאצ'קו, נחטף לעזה ושוחרר בסוף נובמבר. עובדות ועובדי סיעוד רבים הצילו את המטופלים והמטופלות שלהם, ועמדו איתם ברגעי האימה. רבים מהסיפורים עוד לא סופרו.

אנחנו מזמינים אתכם.ן להיפגש, לשמוע את העדויות ממקור ראשון ולהוקיר את הגיבורות והגיבורים. באירוע יופיעו גם אמנים ואמניות מקהילות המהגרים.

האירוע יתקיים ביום רביעי, ה5.6.24 ב19:00 בבית של סולידריות, דרך יפו 9 קומה 1 תל אביב-יפו.

להרשמה ללא תשלום: https://forms.gle/u3i2w2MJdoQQzrYr9

האירוע יתקיים בעברית ובאנגלית.


הדוברים.ות והמופיעים.ות:

- קמיל ג׳סלבה וניצה חפץ - ב7 באוקטובר הייתה קמיל עם המטופלת שלה, ניצה, בקיבוץ נירים. כאשר הגיעו גברים חמושים לביתן, קמיל שעבדה בעבר בדובאי זיהתה את שפתם, והצליחה לשכנע אחד מהם לקחת את כל כספה ולהניח להן. קמיל וניצה שרדו שתיהן את הטבח בנירים.

- האווי דנאו - זמר ומוזיקאי שהשתתף בעבר בכוכב הבא. יזם קבוצת שינוע כבר מהיום השני שאחרי הטבח, מופיע בפני מפונים, אזרחים וחיילים. האווי יופיע עם שירים מקוריים וקאברים.

- מוניקה ביבוסו - בשבעה באוקטובר הייתה מוניקה עם המטופלת שלה, אסתר, בקיבוץ בארי. הן נותרו בממ"ד בעוד הבית בער, עד שחולצו בלילה.

- יוסיבל וג'ושוע לופז - נערים זמרים ממוצא פיליפיני שנולדו בישראל. יופיעו עם מספר שירים.



8 months after the massacre, the Hotline for Refugees and Migrants, the Caregiving Community and the families of the Gaza Envelope are teaming up to remember and cherish the caregivers who suffered through October 7th.

Seven caregivers were murdered, while one caregiver, Jimmy Pacheco, was kidnapped to Gaza and was released at the end of November. Many caregivers saved their patients’ lives and stood by them in the horrific moments. Many of their stories are yet to be told.

We invite you to meet with them, hear the first-hand testimonies and cherish these heroes. The evening will feature musicians and artists from the migrant community.

The event will take place on Wednesday, 5/6/24 at 19:00, at House of Solidarity, Derech Jaffa 9, Floor 1, Tel Aviv-Yafo.

Sign-up form: https://forms.gle/u3i2w2MJdoQQzrYr9

The event will be held in Hebrew and English.


Featuring:

- Camille Jesalva and Niza Hefetz - On October 7th Camille was alongside her patient Nitza in Kibbutz Nirim. When armed men arrived at their home, Camille who used to work in Dubai recognized their language and managed to persuade them to take the family’s money and leave. Camille and Nitza survived the attack.

- Howie Danao - A singer and musician who started a transport group two days after the massacre and performs to evacuees and soldiers since. Howie will perform with original songs and covers.

- Monica Biboso - On 7/10, Monica was with her patient, Esther, in Kibbutz Beeri. They remained in the shelter while the house was on fire, until they were rescued at night.

- Yosiebel and Joshua Lopez - Teenage singers of Filipino descent born in Israel.



*תתאפשר כניסה של 18+ בהתאם להנחיות הבית רומנו.
*בבית של סולידריות אין מקום להתנהגות גזענית, טרנספובית, סקסיסטית והטרדות/אלימות מכל סוג.

*ישנו מעלון המהווה הסדר נגישות לבית של סולידריות, אנא צרו איתנו קשר מראש לתיאום גישה עבור נכים.

bottom of page